ölüyorum galibaaaaa :S
40 dakka dur kalklarla bisiklete binmişim,
bikaç düşme tehlikesi ile birascık sıyrıkla bezenmişim
hi ho çok komikti halim
uffacık bi yokuş bile ı ıh çıkılmio kaaaaardeşim

offff çooook yoruldum yeeeeaaaaa, neese

haftanın son gününün sıkıntısının atılma çabaları, her zamanki gibi psikopat kedinin oyalamaları eşliğinde ki cidden korkutuyo. açık camdan birden içeri atlaması ve masada klavye üstü gezinmeleri ile herşeyi devirir, bişiler anlatmaya habire çabaları eşliğinde odadan kaçiim ayaklanmalarım sırası gitme demek için ayaklara direk saldırır. sabah sabah servisden indiğimi görür görmez bana doğru koşmasının nedeninin açlık olduğunu bilsem de ı ıh seviyo beni diye umuut ediyorum...

biten okul haftası ile güssel hava sonucu dışarı akşam gezmesi. deniz kenarı muhabbet seffası ile böle bi gemiler falan denizci kafedeyiz...

gecikmeli sergi göstergesi, hı hı deniz kenarı, kum üstü, salaş mekan sofrası.

bunlar da cumartesi akşamüstü sıkıntı atma oyalanmaları.

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa