yinne bi güzel güzel heyecanlandım ben. acebe olur mu olur mu sorularını olsun yaaa olsun şeklinde sormaya başladım. hmm yinne ingilizce çalışmalarına girişmek adına kağıtları havada uçuşturmaya başladım. yuh diorum kendime; bu durumu dahi özlediğimi anladım. oh daha zaman var ama benim de zaaten güssel bi sistemim var, algıları o sisteme göre ayarladım. heh e artık sadece bununla yatıp kalkarım...

haaaa ama önce tez vardı di mi? hani şu uzmanlaşmak istenen konuda kendi üslubunca yapman gereken çalışmalar için aslında seni üslupsuzlaştıran bir dille yazman ve savunman ve kabul ettirmen gereken "şey". işte böyle güssel bi tanımını yapmışkeeen kendini de yazıp bitirebilir miyim acebe???

p.s. bir takım kişiden gelen bir takım şeyleri itinayla üstüme alıp gönderme olarak kabul etmek isterim efenim...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa