şimdi uzun zamandır birşey yazmıyor gibiyim ya hani...
ya da ayda bir yazıyor gibi...
aslında birşey yazıyorum mesela...
yayınlıyorum, 
biraz bekliyorum, 
içimden sayıyorum,
sonra tekrar kaldırıyorum,
hissettiğimi sanıyorum mesela...

aslında çok şey paylaşıyorum;
sadece görünmüyor bir an göz kırpıyorum mesela...

zaman geçtikçe, kafamızı neden daha ağır hissetmiyoruz, 
ben öyle hissettiğimi sanıyorum mesela...
ve hep görünmezlik hapları, görünür kesiciler alıyorum,
oldukları yerdeler biliyorum ama kendimden saklıyorum mesela...

arada tozlarını almak için cesaretleniyorum,
bir an şamarı yediğimde 
işte o an,
kendime geliyorum mesela...

ağzım burnum birbirine karışmış,
her yer kıpkırmızı olmuş görüyorum mesela...

yine gün sayıyor,
göreceliliği yaşıyorum...
yapmam gereken çooook şey var zaman geçmesin
ama yok geçsin sonrasını yaşamak için ölüyorum mesela...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa