hmm Japonların bereket ve şans getirdiğini düşündükleri, çoğu insanın bilmediği için gördüğünde sadece şirin sandığı kediler bunlar. Ben de Brüksel'de japonlara ait dükkanların bolca bulunduğu bir sokağı gezerken görmüştüm. Dükkanların camekan kısımlarında sürekli patilerini sallamak suretiyle bereketi çağırıyolardı / mış...
eheh şimdilerde ise artık 21.yy tüketim çılgınlığına alet olmaktan kaçamayarak ben ve benim gibilerin telefonlarında süs olmaktan öteye geçer mi bilinmez ama hapsoldukları kesin!



bu da benm manek'im neko'm. madem onlar çağa uyduruldular dedim ben de onlar için birşey yapayım dedim. telefonumu boyayım dedim. ama telefonun son geldiği nokta yan sanayi de olsa yeni kapakla buluşmak oldu. vatana millete hayırlı olsun. haa asıl önemlisi bu manek'im neko'm tabiki hediye :) arada bir sallansın ve iyi dilekler tutulsun diye... teşekkür ederim ona :))) duacısıyım :D

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa