gidiyorum.

hmm gidiyorum mu geliyorum mu acebe pek de bilemedim :S
geride kalan tarafında değilim. aslında geride kalan da olabilirim... ya daaaa iki arada sürekli gidip gelen, amanın o taraftan uzak durmakta fayda var sanki.

sanırım bir odak seçmeli ve ona göre söylemeli. zira her durumda her ihtimali kendine uyarlamak mümkün gelir. durumlar mı kendine uyarlanır yoksa kendin mi durumlara o da değişkendir sanki.

ama yarın için bir süre ben, hareket halinde olan taraftayım. sonra sabit tarafa geçerim hatta bir süre uzunca bir süre de o taraflarda kalabilirim. istediğimden mi bilemedim.

paraleller var işte ya. arada kesişenler. ama hep bir alanda dolanan arada sabite bağlayan paraleller ve kesişenler. sanki farklı evrenler, aslında değiller. garipler...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa