tamam kendi kendime, oturduğum yerden kabul etmiştim zaten de heh burdan da deklare ediyorum -ne gerek varsa;

yanında verdikleri promosyonlar yüzünden bazı gereksiz dergilere para verenlerdenim!
kadın dergileri değil, daha durum o kadar vahim değil, olacağına da pek ihtimal vermiyorum.

her ay mutlaka ne verio die bakındığım şu dizi dergisi. e dizilerinin de bir çoğunun hakkını vererek izledim şimdi. magnet, not defteri veriyosa kaçmaz mesela.




asıl vahim olan bunlar diil aslında. gazetelerin verdiklerini de nedendir bilinmez istiflemekteyim :S geçen elime ne geçerse atıcam hareketi başlatmak suretiyle özellikle de bol bol saçma kağıtları ve ya ben bunu kullanırım zımbırtılarını atmaya uğraşırken şööööle bi baktım da sona da ööööle bi kaldım. bunlar sadece bir kısmı, bir kısmı hareket kurbanı nihayet ama yok adam olmaz düzelmez, son karar.


en son da annemin "artık yatağının üstündeki kitaplarını da kaldırsan" sözlerini de bertaraf ettim -evet o yatak yatılmak için kullanılmıyo uzun zamandır, hani evin bilimum odalarına dağılmıştım da istediğim yerde konaklama lüksüm vardı ya...

sonra geçenlerde gördüğüm bir blog sitesinde hoşuma gitti, hemen hayal ettim heh eet ii fikir; kaldır aradaki duvarları diz kitapları, kim düşünmüş bilmiyorum ama uygulaması bi miktarla beraber bedava.


tasarımcısını bilemiciiim

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa