şimdi ne ki bunlar, ne diye çektin ne anlamı var.. gibi suallerle dolan kafalara; canım istedi çektim deme gıcıklığını kendime bir borç bilirim. tekrar ev bellediğimiz mekanlara geldik; misafiriz, aslında oraları da ev bellemişiz; buraların simidini özlemediğimizi farkedince anladık. meğer yerine daha alengirli simitleri koymuşuz, belki gözümüz boyanmış ki renkleri ile boyalar çekici gelmekte haklılar. nihayetinde bünyedir; uyum için donanımlıdır. e normaldir de arada bu gelgitler şaşırtır, aman daha şaşkoloza döndürmesin doğru yoldan şaşırtmasın amin. kısacası ordandırlar, burdan değildir bunlar.

yenidir, güzeldir, bütçe canlısı...

saçma kaybolmalar ile bulmalardan...

e güzel miş işte benzersiz olmasa da...

bu apayrıdır, yazmaktan kendinizi alıkoyamicaınız bir konudur vesselam. hi ho kendisini burdan afişe ederim canım cicimdir. tanıyanlar bilir :) ofis bunalmacaları arası doğaya dönüşler için teknoloji kullanımı; tanrım bu nasıl bir kinayedir, ironidir, mecazdır falan filan... sıkılmacaları, arada balık tutmacalar, haralardan at seçip otlaklarda gezdirmek için at okşamacalar vs çeşitlendirmeler mevcuttur kesin, benim malumatım bu kadar. valla gözümle gördüm. bir bana mı bu kadar çarpıcı gelir bu durum bilemem, tam örtüşmese de yazdım gitti.

Milow'dan sana gelsin canım cicim :) "I'm tired of using technology"

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa