istanbul cihangir, istif bi marketti, kek minik havuçlu tarçınlı bişiydi, günlerdir onu ara(n)maktayım ankara tükanlarında. valla onlar kendilerini mall, süper, hiper, mega,mmmmm falan diye dillendiriyolar ama, bi keki bile bulamadıktan kelli tükkan oldular gözümde ya da burası ankara demek yeterli artık ııııyg da diyorum kendini görünce.

haftaya umuyorum ki gidip, bizzat kendi yerinden alıp, hangi alameti farikanın eseriymiş öğrenip belgeleyeceğim. ben kendini çok orjinal bulmuştum şahsen. hatta bekleyemem o güne kadar. artık oralarda ikamet eden cancazıma sölicem hemennn alsın bi haber uçursun bana ona göre dolaniim tükan tükan.

ha netten baktım valla o mu bu mu die ama nafile. bulamadım bulamadım peh.. pardon pes.. e lüzümsüzlüklerim çoktur sölemiştim daha önceleri öncelerden pek çok kereler...


iki hafta sonunda dükkanlar tükkanmış belledikten sonra, tavşanım da davşan oluvermiş onu görmenin şaşkınlığı içindeyim. hatta bizzat kendisinden biraz da çekinmekteyim artık. zira kafa tutan nerdeyse benim cüsseme yaklaşan hayvanın çifteleri ve tırnakla yolmaları mevcut. amma velakin kafa okşamaları ve vücut masajlanmaları ile hala sakinleşiyo çok şükür :P

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa