şimdi ben hiç küs kalamıyorum. geçen seferinde acaba bi süre ara mı versem ya da tamamen mi terketsem dedim ama aynı akşam bir oyun gördüm, dayanamadım bilet aldım ve nihayet bu gece iki saat ara vermeden sonunda düzleşmeye maruz kalan bir popoya rağmen hareketsiz izledim. aslında hiiiiç yorum yapmamalı, nasıldı diye sordun; güzel demek hareket olur, çünkü güzel görecelidir dedim :)





gidip gelirken ise bu** kitabı okur oldum. sanki yine denk mi geldi ne? meselaaaa "ruhumuz yok", "önsezinin sonu", "bilimi başka bir din gibi görmek", "herşey anlamsız", bilinmeyenler bilinir olur ve onların yerine yeni bir bilinmeyen geçmezse?", "nasıl güveneyim"... çok uzattım farkındayım. bir sürü bir sürü tehlikeli fikir mevcut içinde. ama ne kitle imha silahları, ne ırkçılık, ne zararlı teknolojiler mevzu bahis. tehlikeli ve olmalı diyor işte. hem oyunu bilmiyor, hem kitabı okumamış olma olasılığı tavanda onun da farkındayım, olsun... ama bundan güzel bir araştırma bir iş bir proje işte her neyse çıkardı mı çıkardıııı. güzel konu. tüm sıfatları da kaldırmalı.

ben yine sadece biraz bahsedip, kendime saklamayı tercih edecek kadar bencil olmayı seviyorum. bana ne!

dipnot: bu yazının başlığı bahsi geçen oyunun adı değildir!!!

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa