akademik okumaları hızlandırdığım şu günlerde bünyeye iyice lanet eder hallere girdim. e okumalar hızla yok olmaktalar. yahu bu kadar mı hafıza fakiri olur bi insan? bunu ciddi anlamda çözmek gerek yazık ayol.

sorup soruşturmalar cancazımla başladı. bi formül diye dilenmem ertesi bir formül verdi ki ölmemek için yapmamaya karar verdim.

tuttum bi kase dolusu vişneye(yoksa kiraz mıydı bu yahu? zira ikisini sıklıkla karıştırırım, ekşi olanı işte) şeker serpip kaşıkla dalmaya başladım. hemen öncesi bahçe toplaması birkaç kayısı birkaç kırmızı erik ilavesi yeterince baymıştı oysaki...



sonuç mide bulantısı ama ilginçtir ıslak hamburger çekintisine dönüştü. oof valla yiyenlere afiyet olsun.

ardından üzümle desteklemece devamında geldi ama umudum yok açıkçası.

yarın da sebze kürü ile devam ederim olmadı. şöle maydonozdur taze nanedir dere otudur abanıp. acebe ünlü bilmem kimlerin bilmem neye iyi gelen formüllerinden mi medet ummalı yoksa duruma daha terapistlik vaka penceresinden mi bakmalı? hmm iş zor, kolayını yapıorum ve genlere biraz saydırıyorum şuara söylemesi ayıptır.

şimdilik yine eski usul dedim duvarları beze notlarla, gözün ilişsin arada, nasılsa beyin onu alıodur tabi tabi bilinçaltında bi yerlerdedir, gerektiğinde kullanıcak avuntuları ile okumalara devam...




askıntılardan bir detaycık minikcik domuzcuk

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa