hu ha ha haa
itiraf ediyorum;

abudik gubidik seyyarcılar gibi davetlerle en ilkel ve bu nedenle de en temel reklam hareketlerinde bulunan büffeciklerde, sanki bana böle bi çok da cazibesi varmış, görünce anaaam diyip yemek isticekmişim kılığında olduğu sanıldığından, camekanlara konulmak suretiyle apaçık gözler önüne serilen, ama aslında yapiş yupiş olduğunu gayet de belli eden, işte tam da bu nedenledir ki binimum(bilimum muydu beaaaah) iğğğğğğrenmeler dedirten bişii yedim. klasik nassı yani bunu nassı yer bi insan derken efenim.

oh be sonunda söledim. kıssadan hisse;
ıs lak ham bur ger ye dim kar de şim :)

valla asıl itiraf bu diildi sanırım.
tadı gayet de lezzetli geldi vallaaaa
sevdim mi sevdim eeheh asıl itiraf bu nokatada işte tam da buydu :)

devam edelim;

bi zamanlar koku bombası sandığım, şimdilerde davetkar nitelikte çekici gelmeye başlayan kokoreç de severim ben. yahu canım çekti bak şimdi...

soooona bi tabağı çok ciddi boyutlarda karıştırabilirim de ben :)
efenim bana böle bi sular mış soslar mış tatlar mış tuzlar mış ekşiler miş acılar mış oh oh kavuşmalar kavuşmalar.

yuh denerek midenin nasıllığı varsıllığı çöplük dönüşmeleri eşlikleriyle sırıtarak.
bi ondan bi ondan yaparım en kötü; yaşassın ağızda karıştırmalar olurum, zaten midede her daim buluşmalar yok mu lar lar.

ha bi de geçen satıcı bu kadar biberiyeyi kim yiyo dedi, ben dedim, şöyle bi baktı bidaha baktı sonra bi de yukarı baktı, hu ha dedi ama gözleri. o ara ben de ona baktım, sonra eline baktım, ver dedim gözlerle, ver acıları gideyim gayrı, o da vardı bak şimdi hatırladım hih ho ho

neyse efenim sonra
istisnasız çay diyip ne var ne yok eşlik ederim. çorba da dahil.
abartırım ben abartı insanıyım herşeyi abartırım :)

bağlamak lazım;
peşin hükümlü olmamak lazım.
yemedim ama çok iğrençtir kanısını bünyeden bertaraf etmek lazım.
farklılıklar istemesek de bizledir,
içimizdedir hı hı,
içten gelendir,
bastırılmamalıdır aksi halde zaten doğası gereğidir farklı şekillerde kendini gösterir.
e bunları da söylemek lazım :)

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa