valla öldüm bittim. tek valiz tek valiz derken artık o valiz evde yerde yatar iken, bol bol tıkıştırmalar, yerinden kalkmaz haaale gelivermiş. heh bi açsalar içinden talaş bile çıkkar. hani benim şu bardak çimenlerle oda şenlendirme planları olduğundan, ne bilim orda nerden bulunur talaş beaa at işte valize die die heh eet yuh bana :)

haaaaaaa metro asansürü bi bana gelince çalışmaz, valizle yaw yoksa bavul mu ola ki bak şimdi. nesse metrodan yuvarlanarak inme sonrası tüm metro 22dakikası amanın ankar ayyyyyyy merdivenleri. hi ho merdivenlerin başına gelirsin, bi 3 dakka beklersin, artık o kol kopukluğu ile nasıl bi ifade yerleşmişse surata, yardım sever ve yardım etmeyi seveeeer.

12 saat yol 20dakka önce başlamış bulunmakta, geçen yoldan yarım kalan filme devam etmece (o kaddar yanne) otto büzTV, yaşasın her koltuk arkası ekran olayları, üstelik film seçme devrine gelmişiz. hatta otto büz de uyuklarken üstüne battaniye örtme durumları bilem var, bizzat maruz kalmış bulunmaktayım. tekiyle de yetinmeyip diğer bir uyuklama modunda, ikinci battaniye de serildi üstüme :D e hizmette sınır yok, aslolan müşteri memnuniyeti. sen istemeden bile yapıolar yani.

bi de şu koltuk yanlarına birer priz ne de güzel olurdu. 2saat anca dayanan şarj, ama ama yol 12 saat :S

şimdi yarım kalan uzaylı kenuuu rivsss aksiyon gerilim vs vs sona mutant lı bişi bişi sona araya bi komiklikler gülmeceler,amanınnn liste bir dahaki yola biter. o zaman durum kötü işte. ekstra bi pil almak şart ola.

sabah çok oyalanmadan okula :S sooona ölü gibbi gezicem galiba...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa