efenim şimdi ismi lazım diil, market zincirlerinden pahalıca kısmından bir tanesi, geçici ikamet bölgemizde yer alması vesilesi ile uğrak yerlerimizin başında gelmektedir. amma velakin, ben diim 3 siz diin 5inci seferinde ancak farkettim, pek bir garipsedim.

ekmek almak isterken hemen yanımda çevrelenmiş, dekor anımsatır bir 7-8 metre kare alan. bu da nedir derken yanında hem türkçe hem ingilizce- malum burda türkten çok yabancı gezinmekte- açıklamasında o çevrelenmiş dekoru anımsatan alanın bir mezar ev olduğu yazmakta.

hı nassı yani? marketin içinde, ekmek reyonunun hemmen yanıcıında töbe töbe falan filan :) bilemedim, hani hiç görmemişim.
salaklama etkisi sormadım da, sonradan getirilip orda sergileme durumuna mı girilmiş hani tarihte bir ilk, marketimizde bu hizmetimizde var cinsinden yoksa marketi yaparlarken böyle bir mekan bulunmuş da dur bunu da koruyalım deyip ilk olasılıktaki ihtimal de mi düşünülmüş vs...

valla bir yaşıma daha girdim cinsinden ilgincinden bir hadise gibi geldi bana.
haaaaydi hayırlısı...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa