ni ha ha ha ha

artık bi silikon makinam var ya bulduğumu silikonlarım haa :D
minicik ve ucuz bişi, ama elimde o, evin içinde deli gibi dolanmama engel diil bu!
etrafa bakınıorum ki neyi yakalasam da silikonlasam :D
valla çok eğlenceli.

bak, ben de ufacık şeylerden çok da keyif alıp mutlu olabiliyorum!...







buna bi anlam yüklemeyin kardeşim. yok niye o şirketmiş yok nie bıdı bıdı... hoşuma gitti yaptım bu kadar basit. tepkiye bak! buara bu konuda biraz sorunluyum kabul nese...

buarada yine fimo aldım. başladım yoğurmaya. birkaç bişi daha ekliyim de fotolarım pişirince :)

alakasız: güneşin oğlu. valla sabah 6 sularında izledim, çok güzel diyaloglar vs anlatmicam zaten. pazartesi de tvde yayınlanıyomuş, üzüldüm. yine kendime saklayasım vardı ama o da yalan oldu.

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa