çok da alışmıştım victorian papuçlarıma sonaaaa yürüdüğüm ortamda bulunan bilimum nesneleri de beraberimde süreklememe ya da olanı devirmeme neden olan çadır eteğime :) epi topu 5 saat heh sanki sahnede gibi hissederek havasına girmek suretiyle elimden düşürmediğim mini merdanem ve içinde sözde tazze çekilmiş insan eti katkılı ama aslen ıspanaklı gül böreemle, baya salındım ortalıkta :D birkaç kişiye de yedirdim bu arada.
heh e bu kadar anlattık Mrs. Lovett gururla sunar yapalım; görsel olarak da bezeyelim madem...



hmm oturması dert, kalkması dert, merdiven çıkması ayrı inmesi daha bi ayrı, başka dertler de mevcut :) kimseyi bir metreden öteye yaklaştırmama durumu da. cidden sehpada duran bir bardağı sayesinde devirdim bu arada. ama keyifliydi! ya hep merak etmişimdir nasıl bir durumdur diye. bizzat test ettim onayladım, tavsiye ederim...



korktum kendilerinden ama çok da rahatmışlar valla. canımcım sonrasında bana bağışladı bu papuçları. pek mutlu oldum.



her parça bizzat elim emeğimdir. üstelik makinayı çıkarmaya üşenip bizzat elle dikildiler tabi eldivenler ve çantadan bahsediyorum. diğer parçalar ise dolaptan alakasız şekilde birleştirildiler, sonuçta bütünleştiler valla.



pek hoşnut kaldık. emeği geçen herkese çok teşekkür ettik efenim. bir sonraki konsepti ise merakla beklemekteyiz.



heh bu atın benimle alakası olmadığı halde konuyla alakası bulunmaktadır. bu alaka, aynı ortamda bulunmamız durumundan gelmektedir. yani bloga konuluşu nedensiz değildir.

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa