şuara eldivenlere takma durumları yaşamaktayım- "taydım." yahu kış başından beri de, kaybettiğim, güzelim domuz derisinden zımbalı mor eldivenlerime hayıflanmaktayım :) nedense beğenenler domuz deyince bi irkiliyolardı heh.
işte dizdim çektim üşenmedim. gereksiz ya yaptım valla. fotoda ikinci sırada en sağdaki eldiven diil buara. söylememe gerek varmıydı ki heh nese. çoraptır kendileri ve havaların ısınmasıyla parmak arası namı diyer tokyo terliklerle giymek içindir süpper..



bir deee görünce vaaay dedirten senelerdir kendini boyatamamış insan olarak, görünce aldım. valla acaip gerçekçi. ama kolunuz ben gibi ince olursa, kıvrılmalar potlamalar yaptığı için kendini çabucak ele veriyo. uzaktan baktıriceksın, sona hafif ışık olcek vs vs yerse...



buarada en son dersimiz süperdi. iki saat boyunca akademik olmaya uğraştık. şimdi hocam başlık soldan 2 tık sağa gelirken nokta yerine virgülü de eklicez ama şu kelime yerine daha çağdaş olmaya çalışırken biraz daha küçültücez sonra alıntıları aktarıyo olan isek meshuliyet sahibi olcez, onu da yazmak dip nota şart tabi ama tırnaktan önce cümleni bitirme durumundaysan nokta koycaz mutlaka. ama bişi sorucam hocam kapağı yaparken adımızı da mı eklicez nie ki? aman ha sokak ağzı girmicez.
iki saat bunu tartışmak çok eğlenceliydi kafada uçuşuyodu yine bişiler çünkü durur mu heh :D olay budur işte... lüzumsuzluktu di mi konu?

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa