yok aslında karmaşıklaşmadı, sadece göz yanılsamasıyla birlikte bir keşmekeş yaratma durumlarım söz konusu.

bilmece mi bulmaca mı? ikisi de aynı mı? yok canım. birini bilmece birini bulmaca. peki şimdi bi durup düşünelim. hangi durumla kategorileyelim? bulunanların bilinme durumları mümkündür, bulunmayanların da. bilinenler bulunabileceği gibi bulunmayabilir de.

bir diğer açı da; bulunanları ya da bulunmayanları bilmeyi isteme ya da istememe durumu mesela. bilgiyi bilinçli olarak reddetme dürtüsü bilinçüstünde var olmamaktadır heralde. bilinçaltını konuşmaya bile gerek yok. sanki sürekli çelişen unsurlar gibi bunlar.

heh gecenin bu saatinde neden bahsettiğimi ben bilmiyorum mesela. sadece kafamda baskın bir konuyu düşünüyorum ve alakasız gibi görünen iki kelime iki kelam ediyorum toplamda. yani biliyorum aslında...

dipcik: olmadı goethe'ye kulak verelim "seni seviyosam sana ne bundan..."

ha çok mu alakasız oldu dipçik? yooo tam üstüne bastı bence!

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa