şimdi bi hatun kişilik, fiziksel olarak hasta ama cevabı fiziksel mevzulardan uzakta. bu hatun kişiliğin beyni alınır, bi dolu alıcıya bağlanır ve o da ne? monitörde hatunun bilinçaltı birden bilinçüstü izlencelik oluverir.

evet ben de aynen öle dedim; haaaadi canım!

yahu gün bugündür işte. house vakaları gerçek midir diil midir mevzuları da sanırsam çok tartışıla gelen bir durumdur. geçenlerde izlediğim okan programlarından en reelinde (belki de en fasafüsosu-ne saçmadır kelimedir yine de neyse) doktorlar vukuatlar gerçektir dedi o zaman haaa dedim, onca zaman izlemek için harcadığım dakikalar taçlandı -bu da benim avuntumdur; efenim dizi deyip geçme belgesel niyetine eheh hı hı öle.


hatun şahıs alınır bağlanır, uykuya yatırılır,


seyreyle monitördeki lekeleri...


işte bütün mesele budur!

şimdi bi taraftan da böle bi durumun herşeyi nasıl alt-üst edeceğini tasavvur edemiyorum. üzerine biraz daha düşünmeli, sonra tekrar konuyu açarım belki...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa