valla sonunda bu da oldu. düşünsem aklıma gelmez; ben oturucam da ziyaretçiler namı diyer "V" dizisini izlemeye başlicam. bi taraftan heyecanla mad men ve dexter ın yolunu gözlemekteyken -çabuk çabuk biraz elinizi çabuk tutun be yaa- girilen yeni arayışlar insana tahmin etmeyeceği şeyler de yaptırıyomuş vesselam.

aslen 83 civarı çekilenin yeni versiyonuymuş efenim. konu bilmeyenlerin bile malumudur eminim. şimdilik vakit geçirmecelik, her daim belgesel bozuyo insanı araya sokuşturmalıklar da olmalı diyerek aslen ilgisizliğimin inançsızlığımdan ileri gelmediği bi konuyu seyreylemek de çok kötü değilmiş kanısına vardım.

meraklandım, resmi sitesine baktım. bir gemi ki dünyanın her bucaına uzanan; üşenmedim, sıraladım görsellerini;


ziyaretçiler paris de


aynı zamanda avustralya yuh


sonra russsya semaları


a aa aammericca of course


ve ingiliz memleketinde

bu böle devam edio aslında japonya vs vs yalan olmasın türkiye yok içlerinde heh zaten adamların inancı ammericca memleketini dize getirelim, diğerleri nasılsa onun izinden dize lir ler, heh.

ama mad men, dexter bi gelsin, dakkasında satarım, onu da söliim :)

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa