valla olur. 3ün lafını bir süre önce etmiştim zaten. görmemiş ilk defa görmüş sonra tüm filmler 3boyutaa diye çağrı yapmış! yuh okadar gaza gelmiştim evet. yanındakini dürtmemek için zor durup, ekrana koşturmamak için koltuğa yapıştığımdan da bahsetmiştim rezilliğe bak :)



e 3de bu derece gaza gelince, duydum ki 5boyut of gidilmez mi? o nası oluyo ki? bir heyecandır gittim, 5dakika mı sürüyo olsun dedim. birkaç çeşidi varmış; efenim korku tüneli, roller coaster, uzay macerası vs vs. 5dakikalık 5boyutu seçmek için harcanan 15dakika sonunda roller coaster tamamdır dedim. hala bilimum mide kaldıran, atan tutan lunapark aletlerinin karşısında ağzının salyaları akan ben başka ne seçer. epeyce dandik bir gözlük ile epeyce dandik bir ekranda, mütemadiyen her yöne sallanmak suretiyle 3e 1boyut katan koltuklara yapıştım. eh sükutu hayal yane. ya kafamı sürekli koltuğa çarptığım için- gaflette bulunup taktığım tokanın düzenli, aynı şiddette olmasına rağmen her defasında daha fazla hissedilen darbeleri beynimi sulandırdı, keyfine varamadım ya da harbiden kötüydü. evet kötüydü. ha 4 oldu 5in diğer biri, ayaklarıma sürtünen kelebekler, bir yerlerden lan kim üflüyo dedirten soğuk hava akımı vs. yine de diğer 3boyutluları merakla beklemekteyim.

neyse yukarıdaki yeni katılanlardan. konuya uyunca ekleyim dedim. ha mısırın orjinalliğine de dikkat çekmek isterim. tavşana mı benziyo bana mı öyle görünüyo?

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa