Şuaralar mad men'e sarmış durumdayım. Makalelerden (evet hala makale hala makale artık makalelikten çıktılar zaten) okumalardan fırsat buldukça, özellikle yemek aralarında izliyorum. ilk sezon bitti bile eeheh yuh evet. o dönemleri seviyorum, sonra reklamcılık sektörünün deli adamlarını vs vs vs hiç anlatmalara girmicem şimdi. mutsuzlar mı e tabikii. bu bana afili lügat ta okuduğum bir sözü hatırlatıyo;
"mutlu olmaya çalışmayı bir bıraksak, baya iyi vakit geçiricez" demiş amerikalı sanatçı, tasarımcı edith wharton.

dizinin soundtrackleri arasında bi parçayı çok sevdim. dokunuyo baya, tabi o sahneyle beraber izlemek gerek. aşağıda ajansın portfolyosu ile bir slayt hazırladım :) dinlemek şiddetle tavsiye olunur. dizi mizi ama adamlar portfolyolarını bile koymuşlar sitelerine valla heh. buarada ödüllü falan bi dizi, yane dizi diyip geçmemek lazım ne me lazım...



sırada dexter, merlin, perfect strangers, one piece, samurai champaloo var
tabi yeni bölümleri yayınlandıkça izlediklerim de cabası; house, the big bang theory, how i met your mother, desperate housewives. of napmışım ben ya :S

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa