hmmm salaklaşma durumları ile sürekli kafada dönen aman da kendini asmış bir zenci eşliğinde lan noluyo laaaan diyen güneşin oğlu replikleri, efenim üst üste yığılmış tesadüf aksilikler -bir kısmı felakete kayar- durum sıkıştırmaları...
sakin kalmaya çabalarken evet, beyinde iletim sorunları, haliyle bir yavaşlama ki belki de tam tersi aşırı hızlı atlamaları, amiyane tabir mal mal oturma söz konusu.

yok efenim aslında az daha ölüyoduk biz, aman üzülmesin sölemeyelim handikaplarıdır nedeni, sinirlenmelerin, zaten bu sabah itibariyle yaşanan bir laptop kaybı can acısı ile cebelleştik.

hı hı gördüm; geldi mi üst üste geliomuş ki
denizden:
-ya sen ne kadar sakin kalabiliosun, ben olsam şimdi...
(ben; gülümser)

bu muhabbet üzerine barsdan:
-e, seni en çok ne üzer?
(ben; tabiki duygu çöküşleri...)

başka hiç bir şeye o kadar çok üzülmemiştim ki zaten.
ama yok salaklaşmalar gün boyu, idrak güçlükleri, evet ya tek iletişim aracımı da kaybetmiş bulunmaktayım, canım ciğerim dediklerimin kayb-ı ihtimalini de yakınlarda yaşamışız meğerse :S

esasen arka plan hesabı -lap top ekran kartı yanmaları- foto çekimleri mevcut ama aktarılamamakta, sonra paylaşıma açılması ile acımı hafifletmeyi düşünmekteyim.

demekki neymiş; emanetle çalışmalara devam mış, hayat devam ediyor söylemlerine uyalım bakalım... sanırım son zamanlarda bir haylicesinden şeyler öğrenmekteyim. mutluyum...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa