her kanalda 09 almanak..
31 aralık öncesi de vardı 31 aralık sonrası da. daha yeni ntv nin kapsamlı bir 2009 çıkartmasına bakındım biraz. tv artık neredeyse hiç izlemeyen, önceden en azından okuma bilmeyen bir insan edasıyla gazetelerin sayfalarını hızlıca çevirirken fotolardan tahmin yürütebilecek derecede bir insanken, şimdi göz ucuyla bile bakmayan bir insanın, 09u bir çırpıda nası da yakaladığının birebir tanıdığı ve sanığıyım ben :) tüm programa katlanamadım elbette niye mi? bilmem.
aslında biliyorum. ilgilenmiyorum. cık cık mı? yooo ilginlenmiyorum çünkü canım istemiyo. hadi canım mı? valla istemio. insanın gündemi takip etme gibi bi konuda canı isteme istememe durumu olur muymuş hiç? valla olur. basbaya canım çekmiyo. bende sistem böle işliyo. isteyen kınar, isteyen ayıplar :)
benim canım gündemi takip etmek istemio, haberlere bakmak istemiyo, gazeteleri okumak istemiyo, bir filmi sonuna kadar izlemek istemio, hatta canım, film boyunca katlanabildiğim kadarını bile kesintisiz izlemek istemio.
annem hep sorar senin canın ne istio? yok pardon bu başka bi versiyonu oldu. gerçi bunu da her sabah duyarım. ne yemek yapim canın ne istiyo :D canım hala kurabiye güzeli istiyo...
asıl soru "sen kimi seviyosun ki?" olacaktı :) artık pek duymuyorum gerçi bu soruyu.. ozamanlar tv izlerdim ve sürekli onu sevmem, bunu sevmem diye söylenirdim, habire milleti eleştir dur, karşılığında da bu soruyu duyardım; senin sevdiğin birisi var mı(?)

neyse ne diyodum; tanımını çok da yapmaya gerek yok zira bire bir tanımlaması ilişikteki fotoda. işte soldaki benim 09 almanak. artık o defter içindekiler diğer senelerin olduğu ayakkabı kutusunda. sağdaki ise 010 için, kendileri yeniler. "illallah!"



biara kitapçıda gördüm ilgimi çekti ve aldım bakalım kullanırım diye. içinde ara ara metinler, özlü sözler vs var. tabiki inanma, inanmama durumları ile ilgili. önsöz bile yazmışlar ve son cümle de şöyle;"...bu ajandayı, kendisine dinsel kimlik dayatmasından illallah diyenlere sunuyoruz..."
nedir bu illallah, aslında hepimizin bildiği bi tanımı var ama bi bakiim dedim. bildiğimiz anlamı doğru değilmiş meğerse, alıntı yapıcam efenim;
"Bir kardeşimiz bıkkınlık ifadesi olarak bana illALLAH dedirtti derse şu mana çıkar; Aslında benim ALLAH falan diyeceğim yoktu. Bu beni zorladı. Öyle zorladı ki, canımdan falan bezdim. Sonunda bana zorla ALLAH dedirtti şeklinde olur ki, Müslüman böyle sözlerden sakınmalıdır." gibi bi ifade...
heh ilginç, yani önsözde de dinsel kimlik dayatılmasından o kadar bıktım ki alah alah ozaman gibi bişi mi demişler. hadi bakalım.

bu sene de inançların bol bol sorgulanacağı bir yıl olacak demekki. bir de o geçiş anını nerde nasıl geçirdiysen tüm senen öyle geçecek inanışı var dı di mi?

hmm... nilüfer, es es, atölye, hare, kirpi, techouse, buzzzz, atölye, porsuk 10, simit, es es, nilüfer...
e hadi hayırlısı ozaman.



0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa