demek ki saat sabah 5 e doğru ya beyin ve beden şartlanmış ya da sadece çalışma sıkıntısının verdiği dürtülerle bloga yönelmeler söz konusu oluyorlar. hmm gerçi saati biraz kaçırmışım, 5 buçuk olmuş.

ne mi yazılır bu saatte? tabi ki itiraf;
zat-ı muhterem sayesinde yahu neden daha önce düşünemedim ben bunu dedirten bir itiraf; sanırım bir bakıma sahtekarlık gibi eheh nedense bana iş çeviriyomuş hissi veriyo ki hoşuma da gitmio değil.

şöyle ki; gerek meslek icabı gerek şahsi tercihler doğrultusunda etraftan toplanan numuneler sözkonusu. daha ziyade yurt dışından teminler daha bi kıymetli. belli sitelere girip üye olduktan sonra beleş katalog talebinde bulunuyorsunuz veeee bir iki hafta içinde koca kataloglar elinize geçiyoooo. evet inanması güç belki ama adamlar buralara kadar yolluyolar valla :D bence güzel, görsel örnek, gerekli olabilir, taş attım da kolum mu yoruldu, daha ne isterim...

kimine çok gereksiz gelebilme ihtimali de var, orası beni değil kimini ilgilendirir :) örnekleri enstrüman(ne zor bi kelime yanlış mı yazdım acebe) satışı yapan bir siteden...





okula gitmeye birkaç saat kalmış :S makale sunumu var ki henüz hazırlamadım. makale çevirisine devam. ehehe iki üç saat uykuyla, yanımda soğumuş kahvem, halbuki sütü ısıtırken elimi yakmıştım. kendi soğumuş ama elim hala sızlıo. bu da ne garip bir ironidir...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa