alakasız;
uzun zaman önce okumuştum ve bir türlü tam olarak hatırlayamadım tabi kii hem de nicedir! yeniden raslaşınca, sebepsiz gibi görünen fekat içten gelen bir dürtüyle buraya taşımak isteği doldum taştım bir anda;

"...'fotoğraf yüzünden resim doğayı taklit etmeyi bıraktı', diyenlere verilecek en iyi yanıt, 'hayır resim öyle bir gelişme içine girmişti ki, fotoğraf icat edilmek zorundaydı, biçiminde olabilir (Tansuğ, 1982, s.206)."

burdan çıkarılabilecek ilk sonuç; evet şuan makalelerle boğuşmaktayım. hergün eeeee vericem tehditleri arasında stres tavan yapsa da amaaaaan bana ne boyutuna ramak kaldı hatta geldi :) oh o da bir rahatlama bir rehavetle geldi.

öyle ki kızım yemeğinle oynama lafları yükselmekte, ama napim anne çekirdeklerini çıkardım reçel yaptım reklam repliğini anımsatır cevaplar yükselir boyutta. haksız mıyım ama? amaaaaaan boşver yükseklerde uçmaya devam etyoruz işte...

iki dakkada yapılan anca bu kaaaa...

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa