sonunda patladı. 12 saatlik bir uyku, yine nerdeyim soruları ile geçen bir kaç saniyelik salaklık yoksa yakalanan gerçeklik anları mı demeli? neyse sonuçta geçip gittiler ve yine biçilmiş role geri dönüş...

of dün ne kadar da stresli bi gündü. hey hey lilerin tepelerine üşüşmüşlerle uğraşmaca ama sonuç fena da olmadı. iki dersi atlattık, son değiştirmeler hiç bitmiyo zaten. yine sarktı tabi, uzatmaları oynicaz bi iki dersten.

şimdi sergi yapıcas, asıcas, altına da aha bunu ben yaptım dices peki bir dip not düşemez miyim aslında kendim için diil sizin için yapılanlandır bunlar cünkü bir dönem boyunca içimdekileri nasıl ifade etmeye çalıştıysam red aldım. çok kavramsalsın(bu ne demek se) böle işler yapmak istyosan yanlış yerdesin diye vs vs vs* neyse çok da girmeyelim bu konulara, sonra aleyhde dedil olayları olmasın...

hala salaklık üzerdeyken biraz da olsa, kafadakilerin özüne mudehale edip istedikleri gibi deiştirelim bakalım. daha kopyalar var, kopyalamalar, yığınlar ve yığınlar içinde yok olmalar (programla boğuşmaca ki aslında işin en güzel yanı o galiba). üsluba kafadakilere biraz olsun öz de olana dokunmayan yegane insan :) Makale çevirisi üç gün beni inletti ama belirtmekte fayda var, yüne de saygılar, sevgiler...

uzatmalar sa makalelere. sanırım şimdi işim daha zor. daha bi akademik olsunlar daha bi kapsamlı daha bi akademik mi? evet yazılanlar genelde deneme niteliğinde :) oyle yapcaktım aslında zamanında verecektim alacaktım notumu ama yok diretiorum ki şişirmeler olmasın vs... salaklık var bünyede boşuna konuşmuyoruz burda..

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa